Hiszpania – Baleary

TERMINY:

13 LIPCA 2019 - 20 LIPCA 2019

20 LIPCA 2019 - 27 LIPCA 2019

Już w lipcu popłyniemy na Baleary - archipelag czterech wysp, malowniczych zakątków, zabytkowych miast i licznych rozrywek. Piękne widoki gwarantowane. Majorka ma jedną z najbardziej urozmaiconych linii brzegowych w Europie. Tutejsza kuchnia zachwyca nawet najbardziej wybredne podniebienia. Minorka to doskonałe miejsce szczególnie dla tych, którzy szukają spokoju i kontaktu z naturą. Ibiza to wyspa, gdzie można przetańczyć całą noc. Z kolei Formentera zwana jest „europejskimi Karaibami”. To prawdziwy raj dla osób pragnących uciec od zgiełku cywilizacji.

Jak zawsze będziemy się starali połączyć zwiedzanie z aktywnym wypoczynkiem i nabywaniem nowych żeglarskich doświadczeń.

Przez cały tydzień jacht będzie naszym domem pod żaglami i jednocześnie środkiem transportu. Żeglując po Balearach codziennie będziemy odkrywali nowe wyspy, zatoczki, porty i kotwicowiska. W ciągu dnia pokonujemy od 20 NM do 70 NM (3-10h żeglugi) w zależności od trasy i warunków atmosferycznych. Reszta czasu pozostaje na zwiedzanie, kąpiele w morzu, integrację i odpoczynek. A dla wilków morskich proponujemy doskonalenie umiejętności żeglarskich pod okiem doświadczonego skippera.

Wszystkie nasze rejsy morskie organizujemy na bezpiecznych i komfortowych jachtach z bogatym wyposażeniem. Ten rejs zaplanowaliśmy na jachcie Cyclades 50.5. Jest to jacht o kilka stóp większy niż jachty pływające zwykle na podobnych rejsach turystycznych.

Jacht morski

Klasa Cyclades 50.5 (5 kabin, 3 łazienki)

Przelot

Pościel i ręcznik

Wodę do zbiorników

Pakiet NIE obejmuje

Kasy jachtowej (ok. 20 eur/os./dzień)

Paliwa do silnika ( max. 35 eur /os.)

Opłat portowych

Bonusy

Zniżka  -5% dla stałych klientów

Zniżka  -5% za rezerwację do 31 marca

Mapa rejsu

Plan rejsów

Poniżej prezentujemy szczegółowe plany naszych rejsów.

Rejs 1 - od 13 LIPCA 2019 - 20 LIPCA 2019

Dzień 1 - Przylot do Alicante

W zależności od godziny przybycia wszystkich uczestników, pierwszy dzień możemy spędzić na zwiedzaniu pięknego Alicante lub przepłynięciu krótkiego etapu do mniej zatłoczonego portu.

Dzień 2 - Płyniemy do Altea

W drugim dniu zaplanowaliśmy przepłynięcie do urokliwej i klimatycznej Altee. Po drodze możemy zatrzymać się na krótki relax (opalanie, kąpiele). Po południu zwiedzanie urokliwej Altee. Nocleg na kotwicowisku La Mina niedaleko Altea lub w porcie.

Dzień 3 - Dzień żeglarski - płyniemy na Fromentiere

W trzecim dniu trochę więcej popływamy (9-10h), gdyż zaplanowaliśmy dopłynięcie do wyspy Fromentiera na Balearach. Wieczorem - zwiedzanie okolicy.

Dzień 4 - Płyniemy na Ibizę

Kolejny dzień (mniej żeglarski). Popłyniemy na Ibizę na kotwicowisko Cala Roja. W pobliżu urokliwe restauracje i kawiarnie z dobrą muzyką.

Dzień 5 - Regeneracja - płyniemy na Tagomago

Tagomago to jedna z prywatnych wysp, otoczona turkusową wodą i unikalną florą. Z możliwością zejścia na ląd i skosztowania przysmaków w lokalnych restauracyjkach. Miejsce idealne na kilkugodzinny postój, kąpiel lub nurkowanie ze sprzętem ABC.

Dzień 6 - Dzień żeglarski - płyniemy na Majorkę !

W szóstym dniu trochę więcej popływamy (8-10h), gdyż zaplanowaliśmy dopłynięcie do Majorki.

Dzień 7 - Płyniemy niespiesznie do Andratx

Dzień 8 - Zakończenie wyprawy, wyokrętowanie (Majorka)

Po śniadaniu, wyokrętowanie przewidziane jest do godziny 10:00.

Rejs 2 - od 20 LIPCA 2019 - 27 LIPCA 2019

Dzień 1 - Zaokrętowanie w porcie Andratx (Majorka)

Zaokrętowanie w porcie Andratx. Zaprowiantowanie. W zależności od godziny przybycia wszystkich uczestników, pierwszy dzień możemy spędzić na zwiedzaniu klimatycznego Andratx lub przepłynięciu krótkiego etapu do zatoczki.

Dzień 2 - Niespiesznie zwiedzamy zachodnie wybrzeże

Na początek zaplanowaliśmy trasę wzdłuż zachodniego wybrzeża, gdzie niespiesznie popłyniemy od zatoczki do zatoczki, poświęcając czas na kąpiele i relax.

Dzień 3 - Płyniemy na wyspę Tagomago

W kolejnym, bardziej żeglarskim dniu (8-10 h) popłyniemy na Tagomago. Jest to jedna z prywatnych wysp, otoczona turkusową wodą i unikalną florą. Z możliwością zejścia na ląd i skosztowania przysmaków w lokalnych restauracyjkach. Miejsce idealne na kilkugodzinny postój, kąpiel lub nurkowanie ze sprzętem ABC.

Dzień 4 - Płyniemy na Formentere

Następny dzień, to niespieszne żeglowanie wzdłuż zachodniego wybrzeża Ibizy. Docelowo popłyniemy na Formentere, która zwana jest „europejskimi Karaibami”. Będzie czas na relaks na pięknych, piaszczystych plażach, oraz zimne piwo na urokliwej starówce.

Dzień 5 - Płyniemy na Ibizę

Dalej niespiesznie zwiedzając Baleary popłyniemy na Ibizę. Miejsca, w którym większość zabudowań jest koloru białego. Znana przede wszystkim z szalonych imprez Ibiza to jedna z najpiękniejszych części Hiszpanii. Zatrzymamy się na kotwicowisku w niewielkiej odległości od urokliwych uliczek starego miasta i licznych dyskotek.

Dzień 6 - W kierunku Majorki

W kolejnym dniu będziemy powoli płynęli już w drogę powrotną na Majorkę. W zależności od przewidywanego kierunku wiatru i warunków pogodowych, zostaniemy jeszcze jedną noc w północno-zachodniej części Ibizy, lub zrobimy bardziej żeglarski dzień płynąc bezpośrednio na Majorkę

Dzień 7 - W kierunku Andratx

W tym dniu zaplanowaliśmy odpoczynek w zatoczce w pobliżu Andratx , ale także zwiedzanie Andratx. Alternatywnie jeżeli postanowimy pozostać jeszcze jedną noc na Ibizie - będzie to żeglarski dzień, w którym przepłyniemy z Ibizy na Majorkę do portu w Andratx.

Dzień 8 - Zakończenie wyprawy, wyokrętowanie (Majorka)

Po śniadaniu, wyokrętowanie przewidziane jest do godziny 10:00.

Korzystając z formularza zgadzasz się na przechowywanie i przetwarzanie twoich danych przez Administratora witryny.